نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2024
-
الف
+

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان از تجلیل نوروز با برنامه های مختلف خبر داد

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ سال نو خورشیدی را به همه هموطنان افغانستانی تبریک و تهنیت گفت.

«حسنیه صافی» سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ سال نو خورشیدی را به همه هموطنان افغانستانی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «حسنیه صافی» سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان به خاطر تجلیل از نوروز ، جشن عنعنوی مردم افغانستان از برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی ، هنری و موسیقی هم چون برگزاری نمایشگاه عکس ، تیاتر و شب شعر در کابل و ولایت های دیگر خبر داد.

بانو «حسنیه صافی» طی پیام خود گفت : یک سال با شعار «یک نهال برای خود و یک نهال برای افغانستان» سپری شد و سال نو  را با شعار «صلح ، انکشاف و مردم سالاری درحال حلول است» آغاز خواهیم کرد.

وی افزود : سالی که گذشت پر از دست آوردها در عرصه های سیاسی ، نظامی ، اقتصادی ، فرهنگی برای مردم افغانستان بود اما چالش های نیز وجود داشته است.

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در ادامه گفت : به هر صورت صلح روزی نصیب مردم افغانستان خواهد شد و به باور ما ، پایان جنگ در افغانستان باعث ایجاد صلح در منطقه وجهان خواهد شد.

بانو «صافی» در پایان صحبت هایش یک بار دیگر جشن اعتدال ، رویش و خیزش طبیعت را به تمام اهل قلم ، فرهنگ ، هنر و ادب کشور و کافه ملت غیور افغانستان به خصوص زنان توانمند کشور افغانستان تبریک و تهنیت گفت و در ادامه افزود : آرزو داریم سال جدید سال تجدید پیمان به خاطر خدمت به مردم رنج دیده افغانستان باشد ، نوروز تان مبارک ، هر روزتان نوروز ، نوروز تان پیروز.

م ح

نظر شما
ارسال نظر